Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ralefo

Český naivismus

Obdivuji naivitu Vás všech, že doufáte, že po třiceti letech ukládání peněz do fondů, Vám bude něco úžasně zhodnoceného vypláceno.

Jinak dám hypotetický příklad, kdyby něco podobného bylo spuštěno v roce 1970 a Vy co jste z toho tak uešení jste si začali ukládat do fondů měsíčne 100 Kč (tehdy byla slušná výplata okolo 800-900 Kč) a davám Vám velmi slušné zhodnocení více než 5%.

Meli by jste v roce 1990 naspořeno krásných 25 200 Kč. Při průměrné době 15 let dožití  by Vám z toho vyšel důchod  140 Kč. To by bylo krásné, v roce 1990 by jste nastoupili do penze a měli by ste 140 Kč měsíčne. Můžete mě napsat, že to je absurdní příměr, ale Vy víte co bude v roce 2040???

Super ne???? Fondy jsou fakt dobrá věc obzvlástě na třicet a více let. Tedy jděte do toho, ale za svý a nevytahujte peníze z průběžného systému.

0/0
25.2.2011 19:59

Ralefo

Rádi platímě Koženým, Pitrům, Bakalům, jsme prostě superlidi

Když to tady čtu, musím uznat, že demagogie této vlády ji mistrná, vytvořit zásadní panický strach z krachujicího důchodového systému a ryhle nastrčit jediné samospásné řešení. Mezitím udělat spoustu "dobrých věcí" jako seškrtat mateřskou, de-fakto zrušit porodné, udělat takovej bordel ve školství, že není kam upíchnout děti do školky, když rodiče to dítě mají, no prostě udělali maximum, aby se tady děti opravdu nerodili, aby mohli začít říkat, dyť ti budoucí daňový poplatníci opravdu nejsou, měli jsme pravdu, proto jsme udělali tuhle SUPERREFORMU. A my jen jako oslové budeme kývat hlavama a říkat je to tak. A národ jde do pr...le. Super, tomu říkám zodpovědná vláda více než si myslíme, nejsem žádněj levičák, ale tohle ja na mě fakt moc hustý....

0/0
25.2.2011 12:56

hinny

Re: Rádi platímě Koženým, Pitrům, Bakalům, jsme prostě superlidi

proč - mám 4 děti a umím se o ně postarat bez toho abych k tomu potřeboval stát - na důchod si ukládám peníze do baráku - který mohu v případě potřeby prodat pokud by se mi v důchodu nedostávalo a děti by se mne nemohly postarat. Pravda nemám nejmodernější 3D televizi, poslední model mobilu a nejezdíme každé léto do Hughady. Ale nejsem závislý od státu (pokud se mne nebudou snažit netáhla obrat). Ostatně ja také fondům nevěřím, ale proto že se lehce najde nenechavá rudá pracka co je schopna celé fondy znárodnit a rozdat netáhlům co byli nezodpovědní a namísto spoření/investování probendili penízky po hospodách, Hurghádách a elektroshopech :-/

0/0
25.2.2011 13:35

ježo

Re: Rádi platímě Koženým, Pitrům, Bakalům, jsme prostě superlidi

Neboj stát najde háčky i na takové ptáčky,jako jsi ty.Teď zdaníme vodu,příště okna,pak každé nadzemní patro,plochu střechy a další daně se vymyslí.

0/0
25.2.2011 13:45

hinny

Re: Rádi platímě Koženým, Pitrům, Bakalům, jsme prostě superlidi

no vždyť já také mohu svou smlouvu se státem rozvázat a jít žít do jiného přívětivějšího státu (nebyl jsem líný a naučil se i cizí řeči) - a vám podobní už nedokážou zavřít hranice aby jsme já a ostatní neodešli a nenechali trubce samotné v úlu ;-D

0/0
25.2.2011 14:07

Stará kára

Re: Rádi platímě Koženým, Pitrům, Bakalům, jsme prostě superlidi

Proč považujete ty, kteří smýšlí odlišně, za blbce (když se nechají ovlivnit demagogií)???  Z čeho usuzujete, že tím ovlivněným nejste naopak vy?

0/0
25.2.2011 14:09

hinny

Re: Rádi platímě Koženým, Pitrům, Bakalům, jsme prostě superlidi

citát : pro blázna je každý jiný blázen

0/0
25.2.2011 14:11

king2010

Měl jem za to, že

naše děti budou učit učitélé s rohkledem. Ale to jsem netušil, že se najdou i tací, kritizují i to co není. Prosím, seznamte se PLNĚ a ne jako  Vaši žáci s učivem, případnou změnou výpočtu důchodu, a pak něco napište.

Jinak základ je jeden, už nikdy se o Vás stát nepostará, tak jak se nestaral dosud. Pro připomenutí, za komunismu byli platy kolem 2 000,- Kč a důchody kolem 650 ,-

až 900,- Kč . Koupit jste si mohl všechno, co zrovna bylo a ovoce a zeleniny bylo celý rok dostatek. (něco sice v konzervách a sklenicích - dokonce se prodávala i naložená vejce ve vodním skle) ale to je na Vás asi už historie ke které se nevracím . 

0/0
25.2.2011 12:51

Jan Čižinský

Re: Měl jem za to, že

Vy víte dokonce víc než vláda, jak se bude počítat důchod. Mne by to také moc zajímalo, jakým přepočtem se z průběžného systému sníží důchody těm, kteří se rozhodnou pro opt-out. Pokud to víte, napište mi to. Díky

0/0
25.2.2011 15:25

India

A do toho čtu,

že ČEZ vloni vydělal 47 miliard korun a - BOŽE - o 5 miliard méně než loni! Kdyby se odečetly šíleně nadprůměrné mzdy, tak ČEZ má 50 miliard, z kterých by mohl státu datovat pětinu a bylo by hned na všechno...! na jedné straně budeme žrát trávu, na druhé staně budou žrát zlatá vejce. Já bych do toho.... ;-O

0/0
25.2.2011 12:44

king2010

Re: A do toho čtu,

Víte. musíte si při dělení dividen ČEZu připomenout, že rozdělujete již rozdělené !!

A pokud toto nepochopíte, tak bude stále ještě něco rozdělovat a oblbovat sám sebe.

0/0
25.2.2011 12:53

jeste asocialnejsi grupa

Re: A do toho čtu,

darovat ... to jako ze by jste akcionare cezu tak nejak pekne poprosila, jestli by nechteli venovat deset giga na nejake to "blaho fseho lidu" ? to vam jako jeden z akcionaru klidne odpovim hned: ne, nechteli ;-)

0/0
25.2.2011 13:02

India

Re: A do toho čtu,

To byla rádobyvtipná, ale přitom zoufalá reakce... snad nemyslíte, že bych to myslela vážně... Vážně myslím jen to, že budeme žrát tu trávu.

0/0
25.2.2011 13:05

ToughestDebaterEver (GodMode:On)

Re: A do toho čtu,

tvých 5 akcií je absolutně bezvýznamných, ale stát tam má pořád velkej podíl.

0/0
25.2.2011 13:46

ježo

Re: A do toho čtu,

A kdo je největší akcionář ČEZu?Mimochodem majoritní,takže by mněl určovat a asi i určuje směrování společnosti?

0/0
25.2.2011 13:49

ToughestDebaterEver (GodMode:On)

Takto navržená reforma je kočkopes!

Jelikož za tím stojí vláda vedená Petrem Nečasem a na MPSV sedí dráb Drábek, není možný jiný výsledek, než KOČKOPES, případně ještě tzv. PRASOPES :-) No když se nad tím návrhem zamyslí každej vážně, tak to tak ale je. Někteří to sice vítají, protože přerozdělení od nich směrem do systému mohou snížit, ale jaký efekt to má na celek? Dojde k výpadku v systému v řádu desítek miliard. Tento výpadek se bude sanovat zvýšením DPH o nevídaných 10%, což je v podmínkách ČR (kupní síla a platy vs. cenová hladina) brutální masakr, který dopadne jako kladivo na 2/3 národa (méně než prům. plat) a navíc bude mít i negativní vedlejší efekty - podvody, zmatky co je v jaký sazbě atd., dále to podváže ekonomiku (drahota, přičtěte si plány Kalouska v daních - stavebko, hypotéky atd.) a v konečným důsledku to zcela určitě nepodpoří mladý rodiny (demografický dopad).

0/0
25.2.2011 11:27

ToughestDebaterEver (GodMode:On)

Re: Takto navržená reforma je kočkopes!

Politický důsledek bude, že nažene lidi do náruče levice a nula od nuly pojde, bacovíc bude to ještě horší (10% na DPH totálně vygumuje nějaký usmolený procenta ušetřený na soc. poj.). Celkově bych řek, že to je pseudoreforma, pro blbýho čecháčka, který se zase nechá oškubat jako husa kde se dá, ale bude jásat, že dostal pak zlomek zpátky. :-P

0/0
25.2.2011 11:29

ToughestDebaterEver (GodMode:On)

Re: Takto navržená reforma je kočkopes!

A ještě bych měl dodat, že další efekt je, že na dosud veřejných penězích se napakujou fin. instituce. Po době olejový, přišla doba solární a zdá se, že už paralelně se rozjíždí doba penzijní... Já jen žasnu, co jsou lidi schopní podporovat a přitom ty lidi jsou mnohdy vzdělaný a chytrý, holt mamon a individuální prospěch nadevše. [>-]:-P

0/0
25.2.2011 11:43

jeste asocialnejsi grupa

Re: Takto navržená reforma je kočkopes!

ano, radeji budu podporovat neco, co prinese me osobne prospech, nez abych dobrovolne cpal do bezedne cerne diry s nazvem statni rozpocet dalsi a dalsi desetitisice ...

0/0
25.2.2011 12:00

ToughestDebaterEver (GodMode:On)

Re: Takto navržená reforma je kočkopes!

tak si ale předtím udělej následující zjednodušenou kalkulaci: vem si roční odvody na soc. poj. a z toho spočítej 3% a dostaneš číslo A který ti zůstane a půjde do fondu. Pak si vytvoř typický měsíční spotřební koš pro horní sazbu DPH, vynásob 12ti  + zahrň i jednorázovky (nový počítač, dovolená, auto, lyže, oblečení atd.). K tomu si připočti 10%, dostaneš číslo B. Zvaž jestli se vyplatí dostat A za cenu B.

0/0
25.2.2011 13:04

jeste asocialnejsi grupa

Re: Takto navržená reforma je kočkopes!

ME se to vyplati ... a jestli je to vyhodne i pro ostatni neni predmetem meho zajmu.

0/0
25.2.2011 15:44

hinny

Re: Takto navržená reforma je kočkopes!

R^;-D

0/0
25.2.2011 15:53

Ralefo

DPH

Tedy já chci zůstat v průběžném pilíři, protože mu v těch našich podmínkách věřím opravdu nejvíc. A nehodlám platit zvýšenou sazbu DPH na to že několik vyvolených udělá pseudoreformu, tedy požaduji, abych měl všude v obchodě  možnost říci, že já jsem mimo opt-out a tedy neplatím zvýšené DPH, to ať platí ti kteří si vytáhnou svá tři procenta!!!!!!!!!!! Nechápete jak tohle brutálně všichni odskáčeme???

Tedy podepsal jsem

0/0
25.2.2011 11:21

king2010

Re: DPH

Nikdo Vás nenutí zůstat tam kde jste. Problém ovšem je, že pokud si nenaspoříte, a je jedno jak, tak důchod z průběžného  Vám sníží žívotní úroveň na takové minimum, že budete pak řvát..  Je mi jedno co uděláte, ale to co nyní dáváte na důchod, je hned ten měsíc utraceno a ještě se nedostává. ( Začínají jít do důchodu lidé , kteří odváděli více  a důchody jsou vyšší. ) Zkuzte si s počítat kolik lidí dneska musí vydělat na jeden důchod .

0/0
25.2.2011 12:59

Ralefo

Re: DPH

Proto ještě nemusímě dělat PSEUDOREFORMU k ničemu, zde stačí opravdu upravit průběžný systém, vyřešit v něm černé pasažéry a není problém, Podívejme se do německa, kde jim to funguje a nepotřebovali k tomu Kolouskovsko-Drábkovskou reformu.

Ať je průběžný systém a dále ať si každý spoří (či investuje) jak uzná za vhodné, ale na aby se tady napakovalo z mých daní pár vyvolených kámošů od Mirka

0/0
25.2.2011 15:06

hinny

Re: DPH

víte že v SRN mají zastropované odvody na pojištění na cca. 1,5 násobek průměrné mzdy ?

0/0
25.2.2011 15:35

Ralefo

Re: DPH

Ano vím a?

0/0
25.2.2011 19:48

hinny

Re: DPH

u nás je to 6ti násobek průměrné mzdy a paraziti ještě stále řvou že je to nemorální, že chtějí neomezené platby (ale omezené plnění) protože je to sociálně nesolidární ;-€

0/0
26.2.2011 23:10

Ralefo

Dobrá reforma, no jistě....chachacha

Já mám tři děti je mi 30 let (vydělávám dost nad průměr ČR) a nehodlám přistoupit na to, aby moje děti platili někoho na důchod, kdo žádného poplatníka nevychoval. Já nyní platím na důchody svých rodičů a nemám s tím problém. Ale tahle pseudo reforma je fakt cesta do pekel.

Proč vláda a pan Kalousek nevyčíslí jakej bude mít dopad zvýšení DPH na ekonomiku, no fatální. Totálně se na několik let zabrzdí. Celej sektor stavebnictví, zemědělství potravinářství, všeho, bude se propouštět atd. Nikdo touhle cestou již nejde, Maďaři se bbijí do palice, zeptejte se na Slovensku jak jsou spokojení, Poláci také tento super systém zásadně přibrzdili. Jen u nás to určitě bude fungovat, obzvláště s tunelářksou povahou některých našich spoluobčanů.

Fandím Vám všem co Kalouskovi věříte, zeptejte se ho kolik tam on sám bude spořit či spoří a co jeho děti???

0/0
25.2.2011 11:17

jeste asocialnejsi grupa

Re: Dobrá reforma, no jistě....chachacha

asi takhle: pokud budu ty penize cpat do bezedne cerne diry jmenem statni rozpocet, dostanu v duchodu prakticky stejne jako nekdo, kdo te same diry cpal RADOVE mene ... pokud budu ty same penize davat do priatnich fonfu, tak dostanu vyplacenou sumu alespon priblizne odpovidajici tomu, co jsem do fondu vlozil. ano, ma to svoje rizika, a ano, je to nesolidarni vuci tem, kdo zustanou v tom statnim prubeznem systemu ... ale ta rizika jsem ochoten prijmout a tu nesolidarnost holt taky nejak preziju, kdyz to musi bejt.

0/0
25.2.2011 11:25

Ralefo

Re: Dobrá reforma, no jistě....chachacha

Vy jste ten typický přpad co to nepochopil. Tak to vaše malinké nic, co si takto ušetřite zaplatiéte minimálně dvakrtát. V DPH a to dokonce života, budete platit jak mourovatej, a potom v tom, že se vám o tu částku co vyvedete sníží důchod. Pro takové případy jako jste Vy. Vřele doporučuji začít také šetřit na budoucí zdravotní péči (nebudou plátci, nebudou odvody daňové ani zdravotní a tahle vláda delá vše, aby opravdu se žádní budoucí plátci nerodili) a také si šetřete na budoucí uhradu našich debilních státních deficitů. Řekl bych měsíčne tak okolo 5-6 tis by vám mohlo stačit. Proboha, tahle vláda neřeší vůbec ten principiální problém snižujicí se porodnost! Já neříkám dělejme porodnické inženýrství, ale nedělejmě vše proto, aby děti měli jen blázní a cikání. Obzvláště mě baví diskuse, co zůstane v 10% DPH, ryby, kniha a podobné capiny, ne žádné takové zvyšování DPH nepřipadá v úvahu!!!! Rozhodně ne proto, abych tím platil Pentu, PPF, J+T a další spolky Českých zbohatlíků...

0/0
25.2.2011 12:32

hinny

Re: Dobrá reforma, no jistě....chachacha

budete tím platit důchodý svých rodičů - každý ze své spotřeby bez ohledu na to zda pracuje nebo ne a kolik za to bere = konec černých pasažérů ;-D

0/0
25.2.2011 12:43

Ralefo

Re: Dobrá reforma, no jistě....chachacha

Docela by mě zajímalo ve kterém sektoru pracujete. Že si neumíte představit co bude znamenat takhle brutální zvýšení DPH, které nikdo nikdy v historii neuděl. Chci vidět Vaši spotřebu až budete bez práce a mraky lidí s Váma....8-o nula nula nic, bude se modlit aby tam těch sedm potravin vůbec zůstalo a budete mastit chleba s rybou, máslem už ne, to bude ve 20% sazbě. Obchodujeme se spostou stavebních firem a majitelé mě řekli, že to je na několik let totálně zařízne. Dostaví se teď ryhle věci co jsou rozestavěné a potom na několik let ni..... lidi půjdou na dlažbu. to stejné celý agrární a potravinářský sektor, to budeme jenom čumět jaký kolotoč se roztočí!!!!

0/0
25.2.2011 12:51

hinny

Re: Dobrá reforma, no jistě....chachacha

promiňte ale to je starost těch majtelú firem - zaměstnanci v případě jejich krachu budou muset jít dělat něco jiného i mimo původní obor. No co se mé práce týká, tak většinu své práce odvedu mimo ČR, tady platím jen daně  :-(

0/0
25.2.2011 13:39

Ralefo

Re: Dobrá reforma, no jistě....chachacha

To je divné, že to co říkáte nefunguje u dnešní 10% nezaměstnaných...... to je asi někde chbka, nebo je to tak, že když je ekonomika v háji tak se opravdu "někam jinam nedá jít dělat" jak říkáte....

0/0
25.2.2011 15:08

hinny

Re: Dobrá reforma, no jistě....chachacha

naopak ekonomika je ve slušné kondici - 10% nezaměstnanost je příznívé číslo v době krize (nebo spíše na konci krize) při současné legislativě - z těch 10% máte cca 3-4% chnocky nezaměstaných = ti pracovat nechtějí vůbec, další 4-5% je standardní přechodná nezaměstnanost (fluktuační). Kde je faktický problém je dlouhodobá nezaměstnanost starších ročníků a v některých regionech. A tam to je částečně dané nechutí se stěhovat za prací a neochotou změnit profesi. Nicméně tam právě by měla být zaměřena politika zaměstnanosti a tlak/motivace na zaměstnavatele zaměstnávat i starší ročníky.

0/0
25.2.2011 15:32

Ralefo

Dobrá reforma, no jistě....chachacha

Tedy se zde hraje o 200-300 MILIARD Kč pro pár vyvolených. Argumenty typu, že konkurence mezi penzijními fondy nabídně ten nejlepší produk a bla bla bla, máme snad tady nějakých 18 bank a je zde nějaká super konkurence? Spíše tichej kartel, všichni platíme plus mínus stejně spoustu debilních popltaků atd. Jen pro srovnání ČSSZ má režii max. 2%. Oni ty fondy to krásně našolichají tak aby tam bylo nějaké to procentíčko, které zákon ukládá, ale za třicet let ta hodnota pěněz bude někde úplně jinde.

0/0
25.2.2011 11:15

Ralefo

Nemám Lidovce moc v oblibě, ale teď mají pravdu

Jak vidno spoustu z Vás co zde diskutujete vůbec nachápete oč zde běží. Tedy vláda chce, nýní již tedy nepovinně (jak krásné a šlechetné) vývést peníze odněkud, kde již teď jich je docela málo (díky krizy, díky snižujicímu se počtu pracujicích, díky tomu, že se z tohoto průběžného piliří vyplácejí také vdovské důchody, sirotčí a především invalidní!!!!) a dát v horizontu asi 25-30 let do pěti soukromých fondů okolo jednoho bilionu korun. Víte někdo z Vás kolik je průměrná režie penzijní fondů v ČR za posledních deset let? 20-30%!! Můžete si to ověřit v ČNB, která mám nad nimi dozor..

0/0
25.2.2011 11:14

strycek-Joe s.r.o.

Je třeba tu petici napsat na nějakém tvrdším papíře

, nejlépe dřevěném, nebo kovovém, a omlátiti ji vládě o hlavu. Jinak nás okrade do jednoho !!

0/0
25.2.2011 10:11

kolos.veliky

Re: Je třeba tu petici napsat na nějakém tvrdším papíře

Vy jste se taky těšil na 13.důchod který nevyšel, že? ;-D

0/0
25.2.2011 10:44

kolos.veliky

Pane učiteli,

zaregistroval jste, že tato petice je z dílny politické strany KDU-ČSL? Proč myslíte, že takovouto petici spustili? Pro blaho lidí a nebo pro návrat do sněmovny.

Pokud jste člen nebo volič této strany, potom Vás samozřejmě chápu. Nejsnaživější naháněči signatářů se možná dostanou na volitelná místa.

0/0
25.2.2011 10:09

Stará kára

My, nikde se napodepisující s reformou souhlasíme

eforma alespoň částečně umožňje lidem (poplatníkům) volbu při nakládání s jejich penězi. Mohou rozhodnout, zda desetinu peněz (10,7 %) z palety, kterou cpou do pojistného systému použijí v systému jiném. A rádi přidají svá další 2 % z platu.

Co vám vadí?  Myslím, že to, že budou vkládat méně svých peněz do systému, který je přistrčí jiným. Vadí vám, že se nebudete moci o jejich peníze rozdělit v tém míře, v jaké dosud. A možná vám i vadí, že jejich důchod + penze budou vyšší, více úměrné jejich platbám.

Pokud nevyužijete out-put,  může vám být put-na, jestli peníze ve fondech sežere inflace či krize. Vás se to přece nebude týkat (když máte ten krásný průběžný důchodový systém).  Prodělají přece ti darebáci, kteří do out-putu šli.

Mimochodem: Současný systém nevydrží dlouho. Jak byste si představoval reformu vy?

0/0
25.2.2011 10:01

Katka1

Re: My, nikde se napodepisující s reformou souhlasíme

Líbí se mi Vaše slovní hříčka. Jen to není out-put, ale opt-out

0/0
25.2.2011 10:05

Stará kára

Re: My, nikde se napodepisující s reformou souhlasíme

Jo, jo. :-)   To se to starcům blbne.

0/0
25.2.2011 10:24

Primak

Re: My, nikde se napodepisující s reformou souhlasíme

Víte já s myšlnkou opt out souhlasím. Už méně s příplatkem (poviným) třeba mnohem více by se mi líbilo  sloučení druhé a třetího pilíře..tj. povinně/dobrovolně (to je na diskuzi) ty 3% a dobrovolně mít možnost si připlatit ze svého (a to ideálně za daňových zvýhodnění) až do výše 3% by bylo vskutku zajímavé.

Nikdy ale nebudu osuhlasit se spojením důchodové reformy  a zvyšování DPH. Zvyšování DPH je lepení dět  v rozpočtu nikoliv reforma.

TB

0/0
25.2.2011 10:52

Jan Čižinský

Re: My, nikde se napodepisující s reformou souhlasíme

Já bych udržel průběžný systém, který se bude teď padesát let zhoršovat až téměř na polovinu dnešních částek a pak se zase bude trochu zlepšovat (vymře početná generace). Je to systém imunní proti inflaci a krize se jej dotýkají, ale mnohem méně než penzijních fondů.

0/0
25.2.2011 11:22

jeste asocialnejsi grupa

Re: My, nikde se napodepisující s reformou souhlasíme

jisteze ... a ti "vyseprijmovi" holt budou platit trochu vyssi odvody socialniho a duchodoveho "pojisteni", aby na ty duchody vubec bylo, ze ano ... hlavne nic nemenit, jeste by se clovek musel starat sam o sebe a co potom :-P

0/0
25.2.2011 11:52

pavel kula

Žasnu, co za lidi učí.

To není jen komunistka Semelová.  Vám bych přál, aby vám při odchodu do důchodu dali jen ty peníze které jste odvedl a byl bych zvědavý, jak dlouho byste z nich vyžil

0/0
25.2.2011 9:55

hinny

Re: Žasnu, co za lidi učí.

Pomineme, že autor nechápe co znamená průběžný důchodový systém. Ale obávám se že autor neněl na mysli peníze které "odvede" on sám, ale peníze, které "odvedou" ti druzí a on je bude moci spotřebovat :-/

0/0
25.2.2011 10:00

Stará kára

Re: Žasnu, co za lidi učí.

Ano, to je přesně ono.  Nebudou se moci rozdělit. Tak nějak soudružsky, že.

0/0
25.2.2011 10:02







Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz