Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pan Havran

10. 6. 2011 2:23
Tatínkova oblíbená

Tatínkova oblíbená, kterou jsme zpívali při spouštění rakve do hrobky byla "Kdo mi zatlačí voči". Velmi často, když jsme dříve tu písničku na tatínkovo přádí zpívali, napadalo mě, že bych to měl asi být já - prvorozený syn, kdo mu ty oči po smrti zatlačí. Udělal jsem to. Potud moje schopnosti sahaly. Co jsem zařídit nemohl, zařídil si tatínek: Když hrobku kopali, vyhazovali hlínu do nákla|ďáku stojícího za zdí, k níž hrobka přiléhá. Kolem šel pán, který má na starosti sousední jízdárnu a požádal bez našeho vědomí (to jen konstatuji, nevyčítám!), aby mu hlínu rozvezli po jízdárně - jemu se tam hodí a Jirsákovi ušetří za skládku. Teprve později, když jsem se to dozvěděl, uvědomil jsem si, že v té tatínkově oblíbené "kovbojské" písničce se na jiném místě zpívá: "kopeček nad mým tělem zmizí pod kopyty koní"...;-D

0 0
možnosti

Václav F.

10. 6. 2011 22:10
Re: Tatínkova oblíbená

I já na tom pohřbu byl. I mě se líbil. Znám spíše syna, ale nebožtíka jsem také znal a hluboce si ho vážil. Pozvání jsem četl na FB ( http://www.facebook.com/event.php?eid=232406963439765 ) a parte si stáhl též z internetu ( http://www.fest26.cz/Uploaded/parte%20tatinka.pdf ). Podobně jako pohřeb, bylo i parte nezvykle plné naděje, lásky a vděku. Citát z listu Kolosanům na něm říká: "I když nejsem mezi vámi přítomen, přece jsem duchem s vámi a raduji se..." Jsem přesvědčen, že se Tomáš Jirsák mohl radovat i ze svého pohřbu.R^!!

0 0
možnosti

TondaN

9. 6. 2011 18:44
jen pro

doplnění:jaká byla nebožtíkova oblíbená?:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS